Corrections and Clarifications

Erratum

+ See all authors and affiliations

Science  03 Oct 1986:
Vol. 234, Issue 4772, pp. 12
DOI: 10.1126/science.234.4772.12-d

Abstract

In the briefing "Heavy water: Where did India obtain it" by Mark Crawford (News & Comment, 12 Sept., p. 1148), the journal Foreign Affairs was incorrectly cited as the publisher of an article by Gary Milhollin of the Natural Resources Defense Council. Milhollin's analysis appears in the fall issue of Foreign Policy, Suite 900, 11 Dupont Circle, NW, Washington, D.C.

Related Content