Corrections and Clarifications

Erratum

Science  26 Jan 1990:
Vol. 247, Issue 4941, pp. 394
DOI: 10.1126/science.247.4941.394-d

Abstract

In the article "Rockefeller braces for Baltimore" by Barbara J. Culliton (News & Comment, 12 Jan., p. 148), the pictures of David Baltimore and Joshua Lederberg were incorrectly credited. The credit for the Baltimore picture should have read, "M. Lampert, Boton." The credit for the Lederberg picture should have read, "Rockefeller University."

Related Content