Corrections and Clarifications


See allHide authors and affiliations

Science  16 Mar 1990:
Vol. 247, Issue 4948, pp. 1281
DOI: 10.1126/science.1281-d


In the article "Academy sued on ‘plagiarized’ diet report" by Eliot Marshall (News & Comment, 2 Mar., p. 1022), every reference to the "9th RDA [Recommended Dietary Allowances]" should have been to the "10th RDA" (the 10th RDA was assembled twice by the National Academy of Sciences—in 1985 and 1989). The reference to the "8th RDA" (the 1980 report) should have been to the "9th RDA."

Stay Connected to Science